THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 14, 2011

surat 'my besday' daripada Ina....shuke3....

Hari ini kan hari jadi aku, bagaimana pun Ina tersayang tidak dapat berada di sisi, faham aje, Ina ada tugas. Akan tetapi hati ini merinti kesedihan mengharapkan pertemuan dengannya sebagai harga suatu hadiah yang paling bermakna buat diri ini pada hari jadi ku kali ini.Apakan daya semua itu sudah lumrah dan takdir.Bagaimana pun, hati ini terus berdoa agar dirimu, Ina sejahtera dengan tugasmu di sana,'jangan nakal2 tau sayang, i jelous sangat3, Ina kan sayang i.....'Hmmmmmmm', surat di atas? Sebelum aku datang ke tempatku ini, pertemuanaku di sebuah pasaraya dengan Ina, dia telah menghulurkan dua kertas terus kepadaku.Aku mendapatkannya, dingin sungguh bila ku menyentuh helaian itu, bicara Ina kepadaku,"sayang, sayang bukak kertas yang berlipat itu masa birthday sayang tau, ingat sayang!"fuh manja betol Ina sorang ni.Shuke3.Genap angka2 pada skrin jam aku ini, menunjukkan tibanya waktu itu, aku terus membuka lipatan kertas itu, hati berbunga2 di saat itu walau pada tika itu aku berada di luar tempat pengajianku kerana hajat di hati ingin meluangkan masa untuk menyambut hari jadiku ini.Bagiku bukan itu yang aku tunggu2,tetapi helaian kertas putih Ina itu menjadi penantianku sudah beberapa minggu yang lalu.Aku mengulangi tiap2 perkataan dan baris2 yang ada pada kertas tersebut, lalu aku mula diserbu rasa pilu dan syahdu, diri Ina mula bermain-main dalam kotak pemikiranku ini.Ina meluahkan sesuatu kepadaku di dalam warkahnya itu, tergamam aku ketika membaca lafaz cinta sejatinya terhadapku. Ingin saja aku melaungkan di hadapan kawan2 aku itu bahawa AKU TERLALU MENYAYANGI DAN MENCINTAI DIRIMU SAYANGKU INA.............

0 comments: